Copywriting - usługi copywritera
Treści na stronę internetową stanowią zwieńczenie wykonanego zlecenia. Każda dobrze prosperująca witryna, sklep internetowy, czy też blog posiada odpowiednio skonstruowane oraz zoptymalizowane treści. Wpływają one na ranking strony w wynikach wyszukiwania, a tym samym pozwalają dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Nasza firma oferuje copywriting w pełnym zakresie. Dostarczamy treści na strony internetowe, tworzymy opisy produktów oraz opracowujemy wpisy na bloga. Zapewniamy merytoryczne teksty poprawne językowo i stylistycznie. Piszemy na każdy temat, poprzedzając stworzenie tekstu briefem od klienta oraz dokładnym resarchem danego zagadnienia.
Teksty SEO na strony www
Tylko właściwie przygotowany opis produktu lub usługi gwarantuje zainteresowanie ze strony potencjalnego klienta. Właściwie opisana usługa nie tylko dostarcza informacji na temat sposobu jej świadczenia oraz jakości, ale także daje możliwość odbiorcy zapoznania się z technikami, jakie są wykorzystywane w trakcie tworzenia oferowanych produktów.
Dodatkowo opisy tworzone językiem korzyści wpływają na decyzje zakupowe przyszłych klientów. Dlatego dostarczamy unikalne teksty SEO na strony www oraz zapewniamy pełen pakiet usług związanych z szeroko rozumianym copywritingiem.
Oferujemy Treści SEO i usługi copywritera takie jak:
- Teksty na strony www
- Opisy produktów i kategorii
- Wpisy na bloga
- Aktualności na strony Internetowe
- Artykuły medyczne
- Opisy aukcji internetowych
- Posty na Facebooka i Instagrama
- Wdrażanie treści poprzez CMS
- Wprowadzanie produktów do sklepów internetowych
- Tworzenie i uzupełnianie Meta danych
- oraz wiele innych
Treści SEO
na strony internetowe
Treści na strony www zoptymalizowane pod kątem SEO oraz artykuły tematyczne, aktualności i wpisy na bloga.
Opisy w sklepie
Produktów i Kategorii
Perswazyjne opisy produktów oraz opisy kategorii pod SEO z uwzględnieniem słów kluczowych i konkurencji.
Prowadzenie
Facebook
Prowadzenie Mediów Społecznościowych -Tworzenie ciekawych wpisów na Facebooka oraz angażujących postów na Instagrama.
Artykuły Reklamowe
i wpisy blogowe
Artykuły sponsorowane i treści sprzedażowe. Tworzenie wpisów na bloga oraz aktualności o różnorodnej tematyce.
Dobry copywriter to podstawa sukcesu
Usługa copywritera to nie tylko tworzenie treści. Oferujemy także analizę konkurencji, dobór odpowiednich słów kluczowych oraz optymalizację treści pod wyszukiwarkę Google. Co więcej, jesteśmy w stanie stworzyć meta dane dla strony, grafiki oraz produktów.
Zapewniamy także wdrożenie treści do CMS, wprowadzanie produktów, przeniesienie aktualności oraz prowadzenie Social Mediów i Blogów.
Szukasz osoby do napisania treści SEO dla strony internetowej?
Doświadczenie w połączeniu z narzędziami, które określają słowa kluczowe i pomagają w analizie konkurencyjności to podstawa!
Potrzebujesz dobrych treści sprzedażowych na swoją stronę internetową, skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegóły oferty.
Czym jest copywriting
Copywriting to redagowanie treści na potrzeby reklamowe. Najczęściej jest to tworzenie artykułów tematycznie związanych z danym produktem lub usługą w celu uzyskania większej liczby odbiorców.
Copywriting jest zatem formą reklamy pisanej, opisującą dane zagadnienie.
Czym jest copywriting SEO
Copywriting SEO to tworzenie treści w zgodzie z zasadami SEO, czyli stosowanie nagłówków oraz słów kluczowych opisujących daną tematykę wraz ze zwrotami, które mogą zostać wpisane przed odbiorcę w wyszukiwarkę internetową Google, Bing lub inną.
Copywriting www - treści na stronę internetową
Copywriting www to tworzenie treści na stronę internetową. Copywriter na podstawie struktury strony internetowej, oraz jej konkurencji w Internecie tworzy treści, których zadaniem jest optymalizacja merytoryczna strony internetowej, w celu osiągnięcia jej wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Copywriting e-commerce
Copwyriting e-commerce to najczęściej opisy dla kategorii produktowych w sklepach internetowych. Ponadto są to opisy samych produktów na sklepie www, w aukcjach internetowych w tym na portalu Allegro i eBay, oraz treści reklamujące dany produkt.
Dla kogo jest copywriting
Usługa copywritingu skierowana jest dla firm oraz instytucji, które chcą w profesjonalny sposób opisać swój produkt, usługę, lub zagadnienie którym chcą zainteresować swoich odbiorców. Generalnie zatem copywriting jest dla osób publikujących treści w sieci Internet oraz w prasie tematycznej.
Copywriting w social mediach
Copywriting w social mediach to między innymi posty w portalach społecznościowych tj. facebook, twitter, instagram, linkedin oraz innych. Właściwa forma zdań oraz merytoryczny opis pozwalają osiągać większe zasięgi postów, oraz poprawiać wizerunek firmy.
Teksty SEO na strony www – korzyści:
- Pozyskanie ruchu na stronie z wielu różnych słów kluczowych
- Pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony
- Wzrost sprzedaży
- Zwiększenie potencjału biznesowego
- Poprawa widoczności strony w wyszukiwarce
- Budowanie wiarygodności marki
- Unikalne treści wyróżniające firmę na tle konkurencji
Copywriting – Treści na strony internetowe:
- Treści na Landing Page – Tworzymy treści na stronę typu Landing Page, które mają za zadanie zachęcić użytkownika do konwersji – pobrania e-booka, zebrania zapisów na webinar lub chcą promować nowy produkt w ofercie. Dostarczamy unikalne opisy Call To Action wzywające do działania i podjęcia wskazanej czynności. Oferowane przez nas treści Landing Page są krótkie, zwięzłe i rzeczowe oraz maksymalnie skupiają się na przekazaniu kluczowej wiadomości. Jeśli prowadzisz kampanię marketingową lub szukasz magnesu na leady, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
- Opis na stronę główną – Treści na stronę startową pisane przez naszych copywriterów prowadzą użytkowników do zakupu produktu lub usługi. Mają one za zadanie zainteresować, przekonać oraz sprzedać. Dlatego tworzymy treści na strony internetowe SEO, które są odpowiednio zoptymalizowane i dobrze się pozycjonują w Google. Na podstawie analizy konkurencji, popularności słowa kluczowego oraz jego wartości marketingowej opracowujemy frazy, które najlepiej wpłyną na pozycjonowanie strony głównej.
- Treści na stronę „O nas” – Opis w zakładce „O mnie” to swojego rodzaju wizytówka każdej strony. W tym miejscu warto dać się poznać klientom oraz zrobić na nich świetne wrażenie. Nasze treści przedstawiają korzyści, jakie klient osiągnie podejmując współpracę z Tobą oraz mocno podkreślają atuty Twojej firmy.
- Treści do oferty – Opis zakładki oferta to nic innego jak przedstawienie zakresu wykonywanych usług lub oferowanych produktów. Jest to jeden z najważniejszych opisów, który wpływa na to, czy klient zdecyduje się na współprace. Wykonane przez nas opisy zakładek z ofertą zawierają merytoryczne treści, będące odpowiedzią na zapytania poszukiwane przez użytkowników. Każda opisana przez nas zakładka zawiera wyczerpujący opis usługi lub produktu/grupy produktów.
- Wpisy na bloga –Oferujemy wpisy na bloga firmowego na najbardziej poszukiwane tematy z danej branży. Piszemy treści, które przyciągają nowych użytkowników oraz angażują już istniejących. Wszystkie wpisy na bloga optymalizujemy pod SEO, dbając o jak najwyższą ich pozycje w wyszukiwarce. Pomagamy w zdobyciu czołowych pozycji dzięki wyczerpującym artykułom, rozbudowanym treściom, cyklom poradnikowym oraz wzbogacaniu treści ciekawymi zdjęciami.
- Aktualności — Nowości z życia firmy, najświeższe realizacje, nowe osiągnięcia lub imprezy branżowe to ważne informacje, którymi warto dzielić się ze swoimi klientami. Treści te budują bowiem zaufanie klienta do marki, zwiększają jej prestiż oraz zmniejszają dystans pomiędzy obiema stronami. Wykonujemy opisy aktualności oraz wdrażamy je na stronę.
- FAQ – Dział „Pytania i odpowiedzi” lub „najczęściej zadawane pytania” daje obopólną korzyść. Stworzone przez nas opisy do zakładki FAQ pomagają klientom znaleźć odpowiedź na najczęstsze problemy związane z marką, a właścicielom zaoszczędzają czas poświęcony na wielokrotne odpowiadanie na te same pytania użytkowników.
Treści SEO do sklepów internetowych:
- Opisy produktów –Tworzymy opisy produktów dla e-commerce dla każdej nawet najbardziej wymagającej branży. Dostarczamy tylko unikalne opisy, które zapewniają lepsze wyniki w wyszukiwarce oraz przykuwają uwagę klienta. Eksponujemy najważniejsze zalety produktu oraz wskazujemy korzyści wynikające z jego zakupu. Preferujemy rozbudowane opisy, które stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie klientów. Stosujemy nagłówki, odpowiednio dobrane frazy kluczowe oraz CTA.
- Opisy kategorii –W dobie ogromnej ilości sklepów internetowych dobry opis kategorii to podstawa sukcesu. Odpowiednio skonstruowane nagłówki, wysycenie słowami kluczowymi także tymi z długiego ogona (long tail) zapewniają lepszą widoczność kategorii sklepu. Na podstawie analizy konkurencji jesteśmy w stanie dopasować długość opisów oraz stworzyć je pod konkretne frazy kluczowe. Podejmujemy się pisania nawet bardzo długich opisów kategorii, a także takich, które rankują do pozycji zerowych w wyszukiwarce (Answer Direct).
- Inspiracje – Wpisy tematyczne lub porady to częsta praktyka stosowana przez sklepy internetowe. Treści te mają na celu utrzymać dłużej klienta na stronie oraz stworzyć wizerunek eksperta. Dodatkowo content ten ma za zadanie wypozycjonować stronę na maksymalną liczbę słów kluczowych i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Dla naszych klientów piszemy artykuły poradnikowe oraz artykuły specjalistyczne.
Treści na Social Media
- Posty na Facebooka –Wpisy na Facebooka to jedna z wielu form pozyskiwania nowych kontrahentów. Ma ona szczególne znaczenie dla biznesów, które chcą pozyskać nowych klientów oraz zachować obecnych. Posty na Facebooka mogą informować o promocjach, nowościach w ofercie, wykonanych realizacjach lub eventach. Wykonujemy treści połączone z elementami graficznymi (zdjęciami) przyciągające uwagę klientów, wzbudzające zaciekawienie oraz wpływające na wzrost popularności w Internecie.
- Posty na Instagrama – Instagram do niedawna kojarzony był tylko ze zdjęciami oraz popularnymi hasztagami. Jednak coraz większe znaczenie zaczynają odgrywać opisy do postów. Obserwujący firmę użytkownicy przyzwyczaili się bowiem iż i w tym kanale mogą dowiedzieć się wartościowych informacji popartych wizualną relacją.
Optymalizacja treści na strony internetowe
Optymalizacja treści na stronie internetowej ma bardzo ważne znaczenie. Ułatwia ona znalezienie niezbędnych informacji użytkownikom oraz umożliwia lepsze skategoryzowanie strony robotom wyszukiwarek. Odpowiednio przygotowane treści na stronę pozytywnie wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania oraz pozwalają rankwoać stronie na wiele różnych słów kluczowych.
- Odpowiednia konstrukcja nagłówków H1, H2, HX- Każda podstrona, artykuł czy też wpis powinna posiadać tylko jeden nagłówek H1. Pozostałe nagłówki mogą być stosowane dowolną ilość razy. Najlepiej, aby były one stosowane według ich rangi. Ważne jest, aby w nagłówkach zawierać odpowiednio dobrane słowa kluczowe.
- Call to Action – Wezwanie do działania, które ma na celu wywołać reakcję klienta w postaci zakupu, skontaktowania się z firmą lub np. zapisania do newsletteru.
- Prawidłowo dobrane słowa kluczowe – Słowa kluczowe powinny zostać dobrane tak, aby były powiązane z tematyką danej strony. Wskazane jest stosowanie synonimów, liczby mnogiej oraz różnych odmian danego słowa.
- Odpowiednie wysycenie frazami – Ilość powtórzeń słów kluczowych zależna jest od długości treści. Powinny one zostać użyte w naturalny sposób tak, aby tekst był łatwy w czytaniu i przyjemny w odbiorze.
- Kanibalizacja fraz kluczowych – Jest to negatywne zjawisko, które powinno być wyeliminowanie. Każda fraza kluczowa dla danej treści może zostać użyta tylko 1 raz. Powielanie głównych fraz kluczowych doprowadza do osłabienia pozycji strony internetowej.
- Alt obrazków –Określa on co znajduje się na obrazie. Każda grafika na stronie internetowej powinna posiadać odpowiednio opisany alt, gdyż umożliwia on odczytanie tematyki obrazu oraz strony. Jest on korzystne dla użytkowników oraz dla robotów wyszukiwarek.
- Meta title – Czyli najważniejszy z meta tagów. Określa on tytuł strony. Wyświetlany jest jako tytuł strony w wynikach wyszukiwania na belce tytułowej. Powinien być unikalny oraz w bezpośredni sposób odnosić się do tematyki strony internetowej.
- Meta description – zawartość tego znacznika to opis strony w wynikach wyszukiwania. Warto zadbać, aby był on ciekawy i przykuwał uwagę użytkowników. Jego rolą jest przekonanie użytkowników, że na tej właśnie stronie znajdzie najbardziej interesujące informacje.
- Meta keywords –Znacznik ten jest widoczny dla robotów wyszukiwarek. Jego zadaniem jest określenie tematyki strony oraz jej dokładniejsze skategoryzowanie. Warto zatem pamiętać o jego uzupełnieniu o odpowiednie treści.
- Anchor tekst – jest to fragment artykułu, pod którym ukryty jest link prowadzący do konkretnej strony. Jest on traktowany przez roboty jako wskaźnik tematu danej witryny, czyli określa, dla jakich słów kluczowych strona powinna rankować.
- Pogrubienia –Słowa kluczowe wyróżnione znacznikiem <strong> to frazy, które mocno nawiązują do tematyki strony. Pozwalają one w jeszcze lepszy sposób określić jej zawartość i dopasować do odpowiednich wyników wyszukiwania.
- Dane strukturalne –W wynikach wyszukiwania można je zobaczyć jako informacje dodatkowe, które umożliwiają określenie zawartości strony internetowej. Mogą to być opinie, opisy produktów lub informacje o cenie. Można je zaimplementować przy użyciu Asystenta od oznaczania danych Google.